Правила прокату
Вартість послуг прокату
На більшість товарів в прокаті діють тарифні ставки, засновані на наступних періодах користування товаром:
1 година, 1 доба, 1 тиждень, 1 місяць.
Мінімальний термін прокату товару – 2 години.
Оформлення договірних відносин
Договір прокату складається в письмовому вигляді. При отриманні товару напрокат, з Клієнтом складається Договір оренди, який підписується менеджером пункту, з одного боку, та Клієнтом, з іншого боку.
Обов’язковими додатками до договору прокату є:
– Додаток до Договору, де вказані найменування орендованих товарів, ціни, кількість, сума застави та інша інформація
Зберігайте всі документи за договором прокату до завершення договору і проведення остаточних взаєморозрахунків з пунктом прокату
Отримання товару
При отриманні товару Клієнт разом з менеджером пункту повинен перевірити:
* Відповідність фактично отримуваних товарів і їх комплектуючих з переліком товарів;
* Зовнішній вигляд і працездатність кожного товару;
Продовження договору прокату
У випадку, коли Клієнт бажає продовжити договір прокату, він повинен не менше ніж за 3 дні до закінчення договору повідомити менеджеру пункту про свій намір.
Повернення товару
Клієнт зобов’язаний повернути взятий напрокат товар у тому ж стані, в якому він його одержав у пункті прокату в момент видачі. Наявність всіх комплектуючих, зазначених в договорі, обов’язкова. Якщо в процесі експлуатації Клієнтом майно прокату забруднилося, і його зовнішній вигляд змінився, то Клієнт зобов’язаний вжити заходів для повернення майна прокату в чистому вигляді. Брудні речі від Клієнтів не приймаються, за винятком випадків, коли відновлення первісного зовнішнього вигляду товару неможливо. При приведенні майна в порядок, Клієнт повинен стежити за збереженням етикеток з артикулами товару.
У випадку появи у товару дефектів, що виникли в процесі експлуатації товару Клієнтом, останній повертає товар і сплачує штраф, що йде на відновлення товару.
Використання майна прокату
Клієнт зобов’язаний дбайливо ставитися до прокатного майна. Забороняється використовувати майно не за призначенням, так як це може призвести до появи у нього зовнішніх і внутрішніх дефектів. При використанні майна Клієнт повинен дотримуватися правил його експлуатації і не порушувати правил техніки безпеки. З усіх питань, пов’язаних з експлуатацією майна прокату, Клієнт може звертатися до менеджера пункту. Підписання договору означає, що Клієнт ознайомлений з правилами користування майном і подальшу відповідальність, пов’язану з використанням майна, бере на себе. Адміністрація не несе відповідальності за шкоду, яка може відбутися при використанні прокатного майна Клієнтом.
Прокатне майно не переходить у власність орендаря НІ ЗА ЯКИХ ОБСТАВИН!
ДОСТАВКА
Куди:
Ми готові доставити Ваше замовлення додому, на роботу або в будь-яку іншу точку Луцька.
Вартість доставки
* Вартість доставки по Луцьку обійдеться Вам у 50-100 грн, в залежності від району.
Оплата замовлення
* Оплата замовлення здійснюється готівкою кур’єру при отриманні предмету прокату.
* Розрахунок за прокат здійснюється наступним чином:
– При підписанні договору ви вносите заставну вартість товару, при поверненні товару Ви отримуєте залишену заставу назад за мінусом вартості прокату.
Правила прокату для велосипедів
Велосипеди видаються в прокат під заставу одного з документів:
- водійські права;
- тех. паспорт на автомобіль;
- свідоцтво про народження;
- закордонний паспорт,
- ID картка
крім документа потрібно символічну заставу за велосипед 200 грн.
Увага:
Співробітники прокату залишають за собою право попросити Вас пред’явити додаткові документи.
Співробітники прокату залишають за собою право відмовити в прокаті, якщо справжність, дійсність чи ступінь збереження документів викликає сумніви або з будь-яких інших причин.
Після закінчення прокату, за умови дотримання клієнтом правил, застава повертається клієнтові. Оплата послуг прокату здійснюється при видачі велосипеда. Центр прокату«ЛуцьПрокат» надає велосипеди у відмінному стані і сподівається отримати їх назад в повній комплектації, в чистому вигляді і належному технічному стані, придатному для експлуатації, без погіршення їх споживчих якостей і зовнішнього вигляду. Клієнт приймає на себе всю відповідальність за можливі пошкодження або втрату устаткування в період оренди і зобов’язується компенсувати в повному обсязі будь-який збиток або втрату обладнання.